+994 12 436 90 93
+994 50 550 90 93
info@xans.az

Kontaktsız növbə sistemi


Təmassız növbə sistemindən istifadə edin, özünüzü və ətrafınızdakıları Corona virusundan qoruyun

Covid19 epidemiyası ilə hamımız təmasdan qaçmağa çalışırıq, lakin hələ də davam edən gündəlik həyatımızda bir çox məqamlara toxunmalıyıq. Biz narahat oluruq, özümüzü dezinfeksiya edirik, hər təmasdan sonra əllərimizi yuyuruq, amma yenə də özümüzü təhlükəsiz hiss etmirik.

Sıfır təmas özünü təhlükəsiz hiss etməyin yeganə yoludur . İnkişaf etdirdiyimiz Təmassız Növbə Sistemi ilə vətəndaşlar xidmət almaq üçün getdikləri qurum və ya təşkilatlarda heç bir əlaqə olmadan, sıfır əlaqə ilə növbə nömrəsinə apararaq əməliyyatlarını həyata keçirə bilərlər.

Bu necə işləyir?

Q-smart növbə idarəetmə sisteminin bütün xüsusiyyətlərinə malik olan Kontaktsız Növbə Sistemi qabaqcıl təhlükəsizlik tədbirləri ilə güclü Q-smart serverlərində sizin üçün açılmış hesablar üzərində işləyir.


Müəssisəyə məxsus bilet alış ekranının QR kodu qurumun girişində yerləşdirilir.
QR kodu oxunduqdan sonra istifadəçinin şəxsi telefonunda növbə tutma ekranı açılır.
İstifadəçi menyudan istədiyi hərəkəti seçir.
Sistemdə qeydiyyatdan keçmək üçün istifadəçidən telefon nömrəsi, TR ID nömrəsi və s. kimi şəxsi məlumatların bir qismi tələb olunur.
İstifadəçinin verdiyi nömrə/məlumat sistemdə qeyd olunur.
İstifadəçi ekranlarda öz nömrəsinə nəzarət edir və onun nömrəsinə zəng edildikdə əməliyyatlarını həyata keçirmək üçün quruma daxil olur.

Fərdi dizayn, lokalizasiya

Müştəri bileti interfeysini istədiyiniz kimi fərdiləşdirə bilərsiniz. Siz müxtəlif dil seçimləri əlavə edə və korporativ ehtiyaclarınıza uyğun olaraq hər bir ekran üçün fon, düymə şəkilləri, xidmət adları, ikonlar, ölçülər, tərtibat və görünüşləri formalaşdıra bilərsiniz.

Arxa planda şəkil və ya rəng seçimlərinə əlavə olaraq videodan istifadə edə bilərsiniz və ön planda istifadə olunan bütün şriftləri, ölçüləri və rəngləri dəyişə bilərsiniz.

Fərqli dillər üçün dil ekranları dizayn edə, dil seçimlərinə görə sıraya düzülən müştərilərinizi bu dildə danışan əməkdaşlarınıza yönləndirə bilərsiniz.

Əsas marşrutlaşdırma ekranları

İstənilən marka Smart TV, Android TV Box, Apple TV, Amazon TV Stick və ya kompüteri, bir sözlə, internet brauzeri olan istənilən məhsulu növbə idarəetmə sisteminin əsas marşrut ekranına çevirə bilərsiniz.

Bilet nömrəsinə ənənəvi növbə idarəetmə sistemlərində olduğu kimi baxa və ya müştərilərinizin adını, soyadını, ləqəbini, dövlət nömrə nişanını və ya vergi nömrəsini ekranlarda göstərə bilərsiniz.

İş masası, kassa, otaq ekranları

İnternet brauzeri ilə istənilən aparatı (planşet, PC, Apple TV) kadr ekranına çevirir.

Standart iPad və ya Anroid planşet ilə siz monitorunuzu kompüterinizin ikinci dərəcəli monitor çıxışına qoşaraq müştəri nümayəndənizin masasından, qapıda və ya divarda, Smart TV və ya Apple TV ilə televizorlarınızda, qısacası istifadə edə bilərsiniz. , istədiyiniz avadanlığı istənilən anda kadr ekranı kimi istifadə edə bilərsiniz.

İstifadə olunan avadanlıqdan asılı olmayaraq, həssas dizaynı sayəsində cihazın ayırdetmə qabiliyyətini və ekran mövqeyini aşkar edir, məzmununu avtomatik olaraq optimallaşdırır və sizə heç bir şey qoymur.

Canlı RSS xidmətləri, Hava

Kontaktsız növbə idarəetmə sisteminin əsas ekranı daxili RSS və hava xidmətləri ilə təklif olunur.

Canlı xəbərlər: Fərdiləşdirilə bilən RSS xidmətləri ilə istənilən RSS provayderindən istədiyiniz URL-i kopyalayın, sistemə yapışdırın və yadda saxlayın. Sistem avtomatik olaraq provayderinizə daxil olur, mənbələrdən xəbər seçir və dərhal ona baxmağa başlayır.

Hava, dil və yer: Əsas ekran bulud serverinizə qoşulan kimi məkan məlumatını alır. Əldə edilən məkan məlumatı ilə danışıq dili, hava, məkan məlumatlarını hazırlayır və istəyinizə uyğun olaraq ekranda yayımlayır.

Fərdiləşdirmə

Kassa ekranını istədiyiniz kimi düzəldə bilərsiniz. Şəxsiyyət məlumatları, mövqe, kassa nömrəsinin mətni və ölçüsü, bilet nömrəsinin mətni və ölçüsü, şriftlər, rənglər, ölçülər, formatlar, fon şəkli rəng, şəkil və ya video olaraq seçilə bilər.

Ənənəvi növbə sistemlərində olduğu kimi, çağırılan bilet nömrəsini göstərə bilməklə yanaşı, növbədəki şəxslərə zəng edilən şəxsin adı, soyadı, vergi nömrəsi kimi məlumatlardan istifadə etməklə də zəng etmək olar.

Növbəti bilet üçün çağırış zamanı səsli xəbərdarlıq melodiyasının istifadəsi seçilə bilər və istifadə olunacaq melodiya seçdiyiniz səs faylı kimi istifadə edilə bilər.

Terminallara zəng edin

Kontaktsız növbə sistemi növbədə olan müştərilərinizə zəng etmək üçün daxili Zəng Terminalı proqramı ilə gəlir.

Zəng terminalı bulud serverində işləyir və bütün veb-brauzerlərə uyğun gəlir. Sadəcə olaraq ağıllı saatınızın, smartfonun, planşetinizin və ya kompüterinizin veb brauzerini açın və hesabınızın URL ünvanını daxil edin. Fərqli cihazlar və ekranlar üçün həssaslıqla hazırlanmış sistem, ağıllı saatdan noutbuka qoşulmuş cihaza uyğun olaraq avtomatik uyğunlaşır.

Zəng terminalı proqramı zəng etmək, ötürmək, gecikdirmək, park etmək və geri çağırmaq funksiyalarını yerinə yetirir. İstifadəçi interfeysində o, çağırılan bilet nömrəsini, əməliyyat üçün çəkilən vaxtı və xidməti gözləyən müştərilərin sayını göstərir.