+994 12 436 90 93
+994 50 550 90 93
info@xans.az

Biznesə Nəzarət Sistemi


Biznesiniz, işçiləriniz və müştəriləriniz haqqında nə qədər məlumatlısınız? Q-smart növbə, performans və görüşlərin idarə edilməsi sistemi axtardığınız bu suallara konkret cavablar verməyə hazırdır. Qəhvəni qurtumlayırsan.


Budaqlanmış strukturlarınız üçün mərkəzi sistem idarəetməsi və performans monitorinqi alətləri
Koordinasiya mərkəziniz üçün sağlamlıq monitorinqi vasitələri
İşçilərinizin ətraflı iş hesabatları
Təqdim etdiyiniz xidmətlərin intensivliyi hesabatları
Müştərilərinizin rəyləri üçün məmnuniyyət sorğusu sistemi
İş yükünüzü balanslaşdırmaq və müştəriləriniz üçün az vaxtla görüş təyin etmək sistemi
Reklamlarınızı və kampaniyalarınızı müştərilərinizə bildirmək üçün reklam idarəetmə infrastrukturu
Növbə sisteminə inteqrasiya olunmuş korporativ TV sistemi həlli
Ağıllı bina sistemlərinə inteqrasiya
SAP, CRM sistem inteqrasiyası
Növbə sistemində toplanan və emal edilən bütün məlumatlar üçün veb xidmətləri

Mərkəzi sistem idarəetməsi və performans monitorinqi vasitələri

Q-smart növbə idarəetmə sistemi intellektual mərkəzi idarəetmə infrastrukturuna malikdir. Mərkəzləşdirilmiş hesabat və idarəetmə infrastrukturu ilə siz bir mərkəzdən bütün filiallarınızın idarə olunmasına nəzarət edə, filial performansını izləyə, filiallarınızdakı sıxlığı canlı izləyə, arzuolunmaz hallar haqqında smart filtrlərə daxil ola, inkişaf etmiş süni intellektin monitorinqini təmin edə bilərsiniz. sisteminiz.

Filiallarınızın mərkəzində toplanmış məlumatlar qabaqcıl hesabat hazırlamağa kömək edir. Yaraddığınız hesabat nəticələri ilə filiallar arası performansları yoxlaya, filialların, növbələrin və ya personalın işini bütün sistemlə müqayisə edərək qiymətləndirə bilərsiniz.

Mərkəzi sistem idarəçiliyi əməliyyat mərkəzinizdə istifadə oluna bilən və Smart və ya LCD televizorlarla uyğun gələn monitorinq alətləri ilə gəlir. Heç bir proqram quraşdırmadan internetdə istifadəyə hazırdır.

Koordinasiya mərkəzi sağlamlıq monitorinq vasitələri

Növbə idarəetmə sisteminiz üstün izləmə vasitələri ilə gəlir. Avadanlıqların vəziyyəti, nasaz avadanlıq olduqda xəbərdarlıq sistemi, kağız az olduqda e-poçt və ya veb xidməti ilə bildiriş, Smart TV monitorinq interfeysi, məlumatlandırma smart xəstəxana (binanın avtomatlaşdırılması) sistemləri, texniki xidmətə müraciət edən süni intellekt. problem...

Q-smart növbənin idarə edilməsi sistemi sistemi təşkil edən hər hansı avadanlıqda problem aşkar edərsə, o, inkişaf etmiş süni intellekt infrastrukturu ilə texniki xidmət müdaxiləsi üçün öz xidmət mərkəzinə məlumat verir.

Operatorun müdaxilə etməli olduğu hallarda, vəziyyətin kritiklik səviyyəsini bildirərək xidmət personalına və ya ağıllı bina avtomatlaşdırma sisteminə məlumat verir.

Ətraflı araşdırma hesabatları

Q-smart növbə idarəetmə sistemi mərkəzi idarəetmə ilə idarə olunan tək və ya çoxlu sistemlər üzrə ətraflı performans hesabatları təqdim edir. Mərkəzi idarəetmədə ayrı-ayrı filiallar əsasında iş hesabatları ilə yanaşı, filiallar üzrə hesabatlar da əldə edilə bilər.

Sərbəst şəkildə təyin edə biləcəyiniz başlanğıc və bitmə tarix aralığında,
- Saatlıq iş hesabatı və işinizin məşğul olduğu saatlar,
- Gündəlik iş hesabatı və həftənin günləri üçün ətraflı sıxlıq hesabatları,
- Aylıq iş ilə aylıq iş performansları hesabat,
- İllərə görə xidmət illik iş hesabatı ilə şöbəniz və ya işçi performansınız haqqında ətraflı məlumat ala bilərsiniz.

Müştəri məmnuniyyəti sorğusu sistemi

Q-smart Queue sistemi ilə inteqrasiya olunmuş məmnuniyyət sorğusu sistemi, müştəriniz çağırıldıqdan sonra müştərinizin qarşısına qoyulan ekranın köməyi ilə işçilərinizdən məmnunluq anketini qiymətləndirməyi xahiş edir. Bilet nömrəsi ilə uyğun gələn qiymətləndirmə saxlanılır. Bu yolla sorğu hesabatlarında narazı müştərinizin hansı xidmətdən istifadə etdiyi, hansı personalla ticarət etdiyi barədə məlumatlara daxil ola bilərsiniz.

Müəyyən etdiyiniz filtrlərin köməyi ilə narazı müştəridən məlumat daxil edildikdə, sistem mərkəzi e-poçt vasitəsilə menecerlərinizə xəbərdarlıq edir.

Ətraflı hesabatlarla müştərilərinizin biznesiniz haqqında nə düşündüyünü dərhal və ya retrospektiv olaraq əldə edə bilərsiniz.

İnternetdən Onlayn Randevu Sistemi

Q-smart növbə idarəetmə sistemi görüşlərinizi onlayn olaraq yaymağa hazırdır. (internet bağlantısından başqa heç bir əlavə sorğu olmadan).

İnteqrasiya edilmiş görüş sistemi ilə siz prioritet müştərilərin sayını, iş saatlarını, görüşlərin iş günlərini və görüş müddətlərini nizamlaya bilərsiniz. Q-smart onlayn görüş sistemi istifadəçi dostu idarəetmə interfeysinə malikdir. O, Opera, Safari, Chrome və ya Firefox kimi istənilən mobil və ya masaüstü internet brauzerindən onlayn görüşləri paylayır və idarə edir.

Q-smart növbə idarəetmə sistemi inteqrasiya olunmuş veb server və görüş veb səhifəsi ilə hazır təklif olunur.

Q-smart növbə maşını bilet aparatınızı internetə qoşun və heç bir əlavə ödəniş və ya xidmət almadan onlayn görüş sistemindən istifadə etməyə başlayın.

Müştəri ünsiyyət kanalları

Q-smart Queue sistemləri ilə 3 fərqli məlumat kanalı təklif olunur. Bunlar bilet maşını ekran reklamları, çap bilet şablonları və inteqrasiya olunmuş multimedia nişan sistemidir.

Bilet maşınlarının ekranlarından siz yeni kampaniyalarınızı elan edə, məlumat mesajları dərc edə və xidmətləriniz haqqında ən son bildirişlər edə bilərsiniz.

Çap edilmiş biletlərin istifadə etdiyi şablonu onlayn olaraq dəyişdirərək, yeni şablonla müştərilərinizə biletləri dərhal çap edə bilərsiniz. Siz hər bir xidmət üçün bilet şablonunuzu fərdiləşdirə və müxtəlif növbələr üçün xüsusi mesajlar çap edə bilərsiniz.

İnteqrasiya edilmiş rəqəmsal lövhə sistemi ilə müştərilərinizin növbə nömrələrini izlədiyi ekranlardan mesajlarınızı mətn, şəkil və ya video formatında yayımlaya bilərsiniz.

Bütün seçimlər tamamilə veb əsaslı idarəetmə interfeysindən həyata keçirilir və etdiyiniz dəyişikliklər canlı olaraq filiallarınıza əks olunur.

SAP, Google, IBM, Microsoft... CRM xarici veb xidməti inteqrasiyası

Q-smart növbə idarəetmə sistemi xarici dünya ilə danışan bir arxitektura ilə hazırlanmışdır. Sistem, bilet alındıqda, randevulu müştəri filiala gəldikdə, görüş təyin edilmiş müştəri çağırıldığında, sorğu daxil edildikdə, bilet nə vaxt alındıqda, müştəri münasibətləri idarəçiliyinə ehtiyac duyduğunuz bütün məlumatları təmin edir. zəng edin, kart oxuyucu xüsusi müştərini oxuduqda, yeni görüş təyin olunduqda... xidmətlərinizi xəbərdar edin.

Onun üstün dizayn arxitekturası ilə siz təsəvvür etdiyiniz bütün inteqrasiya həllərini qura bilərsiniz. Sistemə daxili verilənlər bazası, veb server və proqram serveri daxildir. Bu çevik arxitektura ilə REST, SOAP, SOCKET kimi bütün kommunikasiya texnologiyalarından istifadə edə bilir.

Q-smart Veb Xidmətləri

Q-smart Queue sistemləri daxili veb, verilənlər bazası və proqram serveri ilə təmin etdikləri bütün xidmətlər üçün veb xidmətlərə malikdir.

randevu xidmətləri; görüşlərin əlavə edilməsi, silinməsi, redaktə edilməsi, görüş günləri, görüş statusu, qalan görüşlər, görüşlər paylanmış xidmətlər, görüş parametrləri.

bilet xidmətləri; biletin əlavə edilməsi, biletin çapı, bilet statusu sorğusu, biletin məhdudlaşdırılması xidmətinin vəziyyəti, bilet çağırışı, biletin geri çağırılması, biletin təxirə salınması, biletin köçürülməsi, biletin park edilməsi, zəng terminalı kimi sistemə daxil olmaq/çıxmaq.

hesabat xidmətləri; göstərilən xidmətlər, saatlar üzrə məlumatlar, günlər üzrə məlumatlar, aylar üzrə məlumatlar, illər üzrə məlumatlar, istifadəçi məlumatları, xidmət məlumatları, orta gözləmə müddətləri, orta əməliyyat müddətləri, ən uzun əməliyyat, ən qısa əməliyyat, gözlənilən biletlərin orta sayı, əməliyyatların orta sayı, işçilərin iş saatları, onlayn kassaların sayı, bilet məlumatları, müştəri məmnuniyyəti sorğusu sorğusu məlumatları.

monitorinq xidmətləri; CPU temperaturu, CPU işləmə faizi, RAM statusu, HDD statusu, Əməliyyat sistemi məlumatı, yeniləmə statusu, sistem resurslarının vəziyyəti, printer statusu, kassa və əsas ekranların statusu, aparat rabitəsi statusu, hardware nasazlığı statusu.